Program Picture

آموزه‌های نو - فصل ۳

قسمت ۲۳
۰۹ شهریور ۱۳۹۶

گفتگو با هما ثابت توانگر درباره­ مقاله­ «جوان می­‌تواند عالمی را به حرکت درآورد. کافی­ست از عمو کِرَکِر بپرسید.»، بخش اول.

***

پریسا: دوستان سلام؛ با یک برنامه‌ی دیگه از مجموعه «آموزه‌های نو»، به اتفاق فرزاد، با شما هستیم.

فرزاد:  سلام من رو هم از استودیوی رادیو پیام دوست در کانادا پذیرا باشید.

پریسا: دوستان برای برنامه امروز آموزه‌های نو،‌ مصاحبه کوتاهی ترتیب دادیم با یکی دیگه از نویسندگان وب سایت bahaiteachings.org.

فرزاد: این مقاله رو هما ثابت توانگر نوشته و عنوانش هست: «جوان می­‌تواند عالمی را به حرکت درآورد. کافی­ست از عمو کِرَکِر بپرسید.»

پریسا: ما هم تصمیم گرفتیم بریم سراغ هما و درباره این مقاله باهاش گپی اسکایپی بزینم.

فرزاد: امیدوارم برنامه امروز رو بپسندین بخصوص که قسمتی از یکی از آهنگ‌های عمو کرکر یا به انگلیسی Uncle Krackerرو هم قراره براتون پخش کنیم.

پریسا: دوستان با برنامه امروز ما همراه باشید.

پریسا:‌ همونطور که اول برنامه گفتیم برای برنامه امروز قسمت‌‌هایی از مصاحبه اسکایپیمون با هما ثابت توانگر رو آماده کردیم.

فرزاد:‌ اجازه بدهید بدون هیچ مقدمه‌چینی‌ای معرفی کوتاهی از هما را بشنویم:

فرزاد: هما فعالیت‌‌های جالب و خلاقانه‌ای در زمینه آموزش انجام می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ده.

پریسا: بله، باید بگیم که فعالیت‌‌های هما در زمینه رشد و پرورش به عنوان یک شهروند جهانی هست.

فرزاد: در این زمینه چندین کتاب نوشته که توسط ناشرهای معتبر به چاپ رسیده. او به دعوت مدارس و موسسات غیر انتفاعی در آمریکای شمالی کارگاه‌‌های آموزشی زیادی ترتیب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ده و در این مورد سخنرانی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنه.

پریسا: ازتون دعوت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم جزییات بیشتر رو از زبان خود هما بشنوید.

فرزاد: دوستان با برنامه آموزه‌‌های نو همراه هستین و به قسمتی از مصاحبه ما با هما ثابت توانگر گوش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دادین.

پریسا: اسم مقاله‌ای که امروز دربارش صحبت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم اینه: «جوان می­‌تواند عالمی را به حرکت درآورد. کافی­ست از عمو کِرَکِر بپرسید.»

فرزاد:‌ عمو کرکر یا Uncle Kracker رو ممکنه خیلی از شنونده‌‌ها بشناسن Uncle Kracker اسم روی صحنه متیو شیفر (Matthew Shafer)، ترانه‌سرا و خواننده آمریکاییه. چیزی که نظر ما رو بیشتر از هر چیزی به خودش جلب کرد این بود که اسم این خواننده آمریکایی تو مقاله هما چی کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنه.

پریسا: ازتون دعوت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم به این قسمت از مصاحبه که داستان رو تعریف می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنه گوش بدین.

فرزاد: حالا که داستان رو شنیدیم،‌ چطوره کمی از موسیقی رو هم برای شنونده‌‌ها پخش کنیم.

پریسا:‌ موافقم.

فرزاد: خوب این هم از موسیقی Uncle Kracker. برام جالبه بدونم که مهاجرت چه تاثیری روی ایمان و خانواده‌اش گذاشته که با شرکت ایمان در اجرای ویدیویی این قطعه موسیقی موافقت کردن.

پریسا:‌ فکر میکنم سؤالت بر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گرده به کاری که هما ثابت توانگر در آموزش‌هاش داره می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنه. چطوره که خودش توضیح بده؟!

فرزاد: عالیه.

پریسا:‌ عالیه. دوستان، وقت برنامه‌­ی امروز ما به پایان رسیده. ازتون دعوت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم که هفته دیگه هم با ما همراه باشین تا نظر هما رو هم در مورد دلیل شرکت ایمان در ویدیوی این موسیقی با هم بشنویم.

پریسا: دوستان عزیز امیدواریم مقاله امروز رو پسندیده باشید.

فرزاد: لطفا با ما تماس بگیرید و نظرتان را راجع به این مقاله‌ها با ما در میان بگذارید. آدرس ایمیل ما هست: [email protected]

پریسا: اگر هم موفق نشده‌اید که همه قسمت‌ها را گوش کنید یا دوست دارید یک بار دیگر آنها را بشنوید، می‌تونید به سراغ وب‌سایت سرویس رسانه‌ای فارسی بهائی بروید به آدرس PerisanBahaiMedia.org یا تلگرام ما به آدرس @PersianBMSContact

پریسا: در ضمن، همه برنامه­‌های ما در فیس­بوک، گوگل پلاس، یوتوب، و ساندکلاد سرویس رسانه‌ای فارسی بهائی بارگذاری شده و می­‌توانید برنامه­‌ها را در آنجا گوش کنید یا از طریق این رسانه­‌ها برای ما نظر یا پیام­‌های­تان را بفرستید.

فرزاد: خب دوستان؛ تا هفته آینده که به سراغ مقاله‌های دیگه و نویسنده‎های دیگه‌ای از وب‌سایت bahaiteachings.org بریم، من فرزاد

پریسا: و من پریسا از شما خداحافظی می‌کنیم.

فرزاد: خدانگهدار

news letter image

ثبت نام در خبرنامه