Program Picture

آموزه‌های نو - فصل ۱

قسمت ۱
۱۲ فروردین ۱۳۹۵

مصاحبه با پیام زمانی، بنیان‌گذار وب‌سایت BahaiTeachings.org

دوستان عزیز، سلام من رو از استودیوی رادیو پیام دوست در کانادا پذیرا باشید. من پریسا هستم و از این هفته با مجموعه برنامه‌ای جدید به نام «آموزه‌های نو» با شما همراه میشم.

در این مجموعه هر هفته یک یا دو مقاله از وب سایت BahaiTeachings.org معرفی می‌کنیم. برای این هفته و در ابتدای این مجموعه فرصت رو غنیمت شمردم و با بنیان‌گذار وب‌سایت BahaiTeachings.org،‌ پیام زمانی، که ساکن کالیفرنیاست مصاحبه تلفنی کردم. ازتون دعوت می‌کنم تا انتهای برنامه با من همراه باشید و قسمت‌هایی از مصاحبه تلفنی من رو با پیام زمانی که درباره خودش و فعالیت‌هاشه بشنوید.

دوستان وب سایت Bahai Teachings حدودا ۵ سالی هست که راه‌اندازی شده و هدف اصلیش جمع‌آوری و ارائه مقاله‌هایی است که بهائیان با پیشینه‌های مختلفی از سراسر دنیا می‌نویسند. موضوع این مقاله‌ها خیلی متنوعه: از فرهنگ و هنر و تاریخ گرفته تا مقاله‌های علمی،‌ آموزشی و دینی. این مقاله‌ها همه برگرفته از دیدگاه آئین بهائی هستند. از پیام خواستم که خودش رو برای شنونده‌های این برنامه معرفی کنه.

از پیام پرسیدم که ایده این وب سایت کی و از کجا به ذهنش رسید.

در ادامه از پیام خواستم تا کمی درباره نویسندگان و نحوه انتخاب اون‌ها برام توضیح بده.

از او درباره موضوع‌های مقاله و اینکه چطور انتخاب میشن پرسیدم.

دوستان، مقاله‌های این وب‌سایت تا امروز به زبان انگلیسی نوشته و چاپ شده‌اند. از پیام درباره برنامه‌های آیندش برای این وب‌سایت و راه‌اندازی نسخه فارسی این وب‌سایت پرسیدم.

دوستان من به نوبه خودم از آشنایی با پیام زمانی بنیان‌گذار وب سایت bahai teachings خیلی خوشحالم. امیدوارم شما هم از این برنامه لذت برده باشید و تشویق شده باشید که نه تنها به این وب‌سایت به آدرس BahaiTeacings.org سری بزنید،  بلکه در آینده نزدیک از نویسنده‌های مقاله در این وب‌سایت باشین. یک بار دیگه یادآوری می‌کنم که آدرس ایمیل تماس با مسئولین این وب سایت هست: [email protected]

همینطور ازتون می خوام که با ما هم در تماس باشید و اگر مقاله‌ای هست که نظرتون رو جلب کرده و می‌خواهید در این برنامه راجع بهش بیشتر بشنوید به ما به آدرس i[email protected] ایمیل بزنین.

دوستان، از هفته آینده من و همکارم فرزاد – که این هفته برای تهیه گزارش عازم سفر بود – با شما خواهیم بود. تا هفته دیگه و برنامه دیگه، من، پریسا براتون هفته خوبی رو آرزو می‌کنم.

news letter image

ثبت نام در خبرنامه