Program Picture

آموزه‌های نو - فصل ۳

قسمت ۲۴
۱۶ شهریور ۱۳۹۶

گفتگو با هما ثابت توانگر درباره مقاله «جوان می­‌تواند عالمی را به حرکت درآورد. کافی­ست از عمو کِرَکِر بپرسید.»، بخش دوم.

***

پریسا: دوستان با برنامه‌ی دیگه­­‌ای از مجموعه «آموزه‌های نو»، به اتفاق فرزاد، با شما هستیم.

فرزاد: سلام من رو هم از استودیوی رادیو پیام دوست در کانادا پذیرا باشید.

پریسا: دوستان، اگر بادتون باشه، هفته پیش قسمت‌هایی از مصاحبه با هما ثابت توانگر درباره مقالش «جوان می­تواند عالمی را به حرکت درآورد. کافی­ست از عمو کِرَکِر بپرسید.» رو براتون پخش کردیم.

فرزاد: در آخر برنامه­‌ی هفته­‌ی پیش، سؤالی برامون پیش اومد که فکر کردیم نظر خود هما رو درباره اش جویا بشویم.

پریسا: پس رفتیم سراغ هما بدنبال جواب معما.

فرزاد: با ما همراه باشید.

پریسا: بهتره قبل از هر چیز خلاصه‌­ای از هفته قبل را براتون بگیم.

فرزاد: هفته پیش درباره مقاله هما ثابت توانگر با هم صحبت کردیم. این مقاله درباره یکی از اعضای خانواده اش هست که در سن نوجوانی به دعوت Uncle Kracker خواننده و ترانه سرای آمریکایی به همراه دوستش در یکی از ویدیوهای موسیقی او شرکت می‌کنه.

پریسا: هما داستان مهاجرت و زندگی پر از فراز و نشیب خانواده ایمان رو در ایران و آمریکا برامون تعریف کرد.

پریسا: این هم خلاصه‌­ای از داستان زندگی ایمان که هما هفته پیش برامون گفت.

فرزاد: اگر یادتون باشه در آخر برنامه این سؤال به ذهنمون رسید که بدونیم مهاجرت چه تاثیری روی ایمان و خانواده‌اش گذاشته که هم خود ایمان و هم خانواده‌اش به شرکت او در اجرای ویدیویی این قطعه موسیقی علاقه نشون دادن.

پریسا: فکر کردیم این موضوع به آموزشی که خود هما در این زمینه می‌ده مرتبطه. پس دوباره رفتیم سراغش تا نظرش رو بشنویم.

فرزاد: دوستان به قسمتی از مصاحبه اسکایپی ما با هما ثابت توانگر گوش می‌دادین. قبل از شنیدن بقیه مصاحبه ما با هما،‌ بد نیست قسمت کوتاه دیگه‌ای از موسیقی Uncle Kracker رو براتون پخش کنیم. لینک مقاله، به همراه لینک این موسیقی رو هم براتون در صفحه فیس بوک و تلگرام رسانه پارسی میذاریم تا علاقمندان بتونن ان رو ببینن

پریسا: فکر می‌کنم هنوز وقت داشته باشیم تا یک قسمت کوتاه دیگه از مصاحبه با هما رو که راجع به دوستی و رابطه‌اش با پرورش کودکان به عنوان شهروند جهانی­ست، براتون پخش کنیم.

فرزاد:‌ دوستان امیدواریم قسمت دوم مصاحبه ما با هما ثابت توانگر رو پسندیده باشین.

فرزاد: لطفا با ما تماس بگیرید و نظرتان را راجع به این مقاله‌ها با ما در میان بگذارید. آدرس ایمیل ما هست: [email protected]

پریسا: اگر هم موفق نشده‌اید که همه قسمت‌ها را گوش کنید یا دوست دارید یکبار دیگر آنها را بشنوید، می‌تونید به سراغ وب‌سایت سرویس رسانه‌ای فارسی بهائی بروید به آدرس PerisanBahaiMedia.org یا تلگرام ما به آدرس @PersianBMSContact

پریسا: در ضمن، همه برنامه­‌های ما در فیس­بوک، گوگل پلاس، یوتوب، و ساندکلاد سرویس رسانه‌ای فارسی بهائی بارگذاری شده و می­‌توانید برنامه­‌ها را در آنجا گوش کنید یا از طریق این رسانه­‌ها برای ما نظر یا پیام­‌های­تان را بفرستید.

فرزاد: خب دوستان؛ تا هفته آینده که به سراغ مقاله‌های دیگه و نویسنده‎های دیگه‌ای از وب‌سایت bahaiteachings.org بریم، من فرزاد

پریسا: و من پریسا از شما خداحافظی می‌کنیم.

فرزاد: خدانگهدار

news letter image

ثبت نام در خبرنامه